ایجاد مرکز تخصصی توسعه صادرات صنعت ساختمان ایران در شهر کلار

یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ 812 0
ایجاد مرکز تخصصی توسعه صادرات صنعت ساختمان ایران در شهر کلار سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه از ایجاد مرکز تخصصی توسعه صادرات صنعت ساختمان ایران در شهر کلار اقلیم کردستان عراق خبر داد.

 به گزارش تجارت بان،مهدی شوشتری سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه اعلام کرد: بر اساس مجوز صادره از سوی سازمان توسعه تجارت ایران، نخستین مرکز تخصصی توسعه صادرات مصالح و تجهیزات ساختمانی ایران در شهر کلار ایجاد می شود.

 

بر اساس گزارش منتشر شده این مرکز تجاری تخصصی، در شاهراه تجاری صادراتی کشور عراق و در نقطه اتصال منطقه کردی و عربی عراق و در مجاورت بزرگ‌ترین پایانه صادراتی غرب کشور (مرز پرویزخان) قرار دارد. این مرکز تجاری در یک مجتمع بزرگ تجاری با بیش از 11 هزار متر مربع در وسط شهر کلار واقع شده که طبقه دوم آن با وسعت ۳۵۰۰ متر مربع وسعت و با برخورداری از امکانات خاص و استانداردهای نمایشگاهی، امکان حضور حدود ۷۰ نوع تولیدات صنعت ساختمانی ایران شامل مصالح و تجهیزات ساختمانی، شرکت های دانش بنیان و انرژی‌های نوین ساختمانی را  فراهم می آورد. 

 

شوشتری افزود: زمان پیش بینی شده برای افتتاح مرکز تجاری تخصصی صنعت ساختمان ایران در شهر کلار، تا نیمه دوم خرداد ماه ۱۴۰۱ پیش بینی شده است.

 

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه