تاسیس شرکت سهامی خاص برای رفع مشکلات مرز باشماق

پنجشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ 458 0
تاسیس شرکت سهامی خاص برای رفع مشکلات مرز باشماق به گفته نماینده فعالان اقتصادی مرز باشماق مریوان، فعالان اقتصادی مرز باشماق برای رفع مشکلات مرز یک شرکت سهامی خاص را ایجاد کرده‌اند و در این راستا رایزنی‌های لازم با استاندار و سایر متولیان امر صورت گرفته است.

به گزارش تجارت بان، محمدنجیب اداک پیش از ظهر امروز در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: از تمام اقداماتی را که از گذشته تا به امروز در مرز باشماق انجام شده ارج می‌نهیم.

 

وی تصریح کرد: عملکرد انبارهای عمومی را باید به دو بخش قبل و بعد از بستن قرارداد با استاندار و مالکین تقسیم کرد.

 

عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج افزود: انتظاری که از انبارهای عمومی وجود دارد بیان درد و مشکلات گذشته تا به امروز نیاز به 10 سال زمان است امروز باید با برنامه‌ریزی و راه حل مناسب زمینه رفع مشکلات مرز باشماق را با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها فراهم سازیم.

 

وی خاطرنشان کرد: فعالان اقتصادی مرز باشماق برای رفع مشکلات مرز یک شرکت سهامی خاص را ایجاد کرده‌اند و در این راستا رایزنی‌های لازم با استاندار و سایر متولیان امر صورت گرفته است.

 

دولت زمینه توسعه فعالیت‌های سرمایه‌گذاری در باشماق را فراهم کند

 

نماینده فعالان اقتصادی مرز باشماق مریوان گفت: ما آمادگی فعالیت در قالب سرمایه‌گذاری در مرز باشماق هستیم این انتظار را از دولت داریم که بستر را برای فعالیت مهیا کنند.

 

اداک با اشاره به نیروهای کارگری فعال در مرز باشماق هم گفت: در طول 10 سال گذشته که انبارهای عمومی در این مرز حضور دارند مکانیزیم برای ساماندهی وضعیت کارگران مرزی اقدامی صورت نگرفته و افراد زیادی در این مرز دچار آسیب جدی شده‌اند.

 

وی اضافه کرد: ساماندهی صحیح کارگران تخلیه و بارگیری و اتخاذ تمهیدات لازم برای بیمه این عزیزان باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد، کوتاهی‌های غیرقابل جبرانی در این بخش صورت گرفته است./فارس

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه