نمایشگاه مشترک صنایع دستی زنان ایران و سلیمانیه

شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ 649 0
نمایشگاه مشترک صنایع دستی زنان ایران و سلیمانیه با رایزنی های سرکنسولگری ایران در سلیمانیه و انجام هماهنگی های لازم با مقامات و مسولین فرهنگی سلیمانیه عراق و سندیکای کارگران و زنان سلیمانیه، اولین نمایشگاه مشترک صنایع دستی زنان ایران و سلیمانیه، برپا می شود.

به گزارش تجارت بان به نقل از کردپرس، داود حسن پور رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه در خصوص برپایی این مراسم گفت که این نمایشگاه با رایزنی های سرکنسولگری ایران در سلیمانیه و انجام هماهنگی های لازم با مقامات و مسولین فرهنگی سلیمانیه عراق و سندیکای کارگران و زنان سلیمانیه، برپا می شود.

 

وی افزود تیم منتخب از زنان برجسته هنرمند در زمینه صنایع دستی شامل 23 بانوی هنرمند از سراسر کشور جمهوری اسلامی ایران به همراه 20 نفر از زنان هنرمند سلیمانیه، در این نمایشگاه آثار فاخر هنری خود را به نمایش می گذارند.

 

حسن پور هدف از برپایی این نمایشگاه را گسترش و تقویت اشتراکات فرهنگی و هنری و اجتماعی و تعاملات جامعه هنرمندان ایران و اقلیم کردستان به ویژه سلیمانیه اعلام کرد.

 

همچنین گفت که نمایشگاه روز شنبه  24 مهر / 16 اکتبر، با حضور  دانشگاهیان و اصحاب فرهنگی سلیمانیه و همچنین وزیر فرهنگ و جوانان اقلیم کردستان در سلیمانیه گشایش می یابد./ کردپرس

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه