فعالیت تجاری آذربایجان غربی با کشورهای همسایه گسترش می یابد

چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ 372 0
فعالیت تجاری آذربایجان غربی با کشورهای همسایه گسترش می یابد استاندار آذربایجان غربی بر ضرورت گسترش فعالیت تجاری آذربایجان غربی با کشورهای همسایه تاکید کرد.

به گزارش تجارت بان،محمدصادق معتمدیان ۳ اسفند در بدو ورود به اقلیم کردستان عراق در گفتگو با رسانه ها با تاکید بر ضرورت روانسازی تجارت مرزی و رفع مشکلات در این زمینه گفت: با روانسازی امور گمرکی در مرزهای استان، فعالیت تجاری و اقتصادی آذربایجان غربی با کشورهای همسایه گسترش می یابد.

 

وی با تاکید بر نگاه دولت سیزدهم و به ویژه رئیس جمهور مبنی بر توسعه همکاریها با کشورهای همسایه اظهار کرد: این سفر با هدف افزایش و توسعه همکاریهای همه جانبه و به ویژه تجاری و اقتصادی آذربایجان غربی با اقلیم کردستان عراق و همچنین پیگیری روند اجرای تفاهم نامه های قبلی، معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های استان در حوزه های مختلف و معرفی زمینه های جذب گردشگر به آذربایجان غربی صورت می گیرد.

 

معتمدیان ادامه داد: در این سفر فعالین اقتصادی استان نیز حضور دارند و امیدواریم بتوانیم زمینه حضور بیشتر تجار و بازرگانان آذربایجان غربی در اقلیم کرستان عراق را بیشتر از گذشته فراهم کنیم./ایسنا

امتیاز مطلب: 0%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه